Honda Rebel 250 & 450 Forum banner

Nowy członek potrzebuje pomocy!

191 views 13 replies 8 participants last post by  flitecontrol  
#1 ·
Witajcie wszyscy! Nazywam się Joe, niedawno kupiłem Rebel 250, może to cmx? Jest w strasznym stanie, ponieważ wcześniej był to rower treningowy w szkole, więc wymieniam niektóre części! Moje kierunkowskazy są solidne i nie migają, moja skrzynka przekaźnikowa jest podłączona do akumulatora. Kupiłem nową, ale nie pasuje idealnie. Czy musi być podłączona do akumulatora?
Dzięki!
 
#2 ·
Witamy na forum! Nie znam żadnego rebelianta, który miałby zamontowaną jednostkę migacza do akumulatora. Kiedy mówisz „skrzynka przekaźników”, zakładam, że masz na myśli jednostkę migacza? Zawsze próbuję sprawić, by jednostka migacza działała, uderzając ją rękojeścią śrubokręta. Niesamowite, jak często to działa :) Jeśli potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu czegoś (większość z nas tego potrzebuje), możesz nam pomóc, dostarczając informacji. Jaki rocznik roweru? Jaki jest dokładny problem? Zdjęcia są zawsze pomocne.
 
#4 ·
Witaj na forum! Nie znam żadnego Rebel, który miałby jednostkę migacza podłączoną do akumulatora. Kiedy mówisz „skrzynka przekaźników”, czy masz na myśli jednostkę migacza? Zawsze próbuję sprawić, by jednostka migacza działała, uderzając ją rękojeścią śrubokręta. Niesamowite, jak często to działa :)
Jeśli potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu czegoś (większość z nas tego potrzebuje), możesz nam pomóc, dostarczając nam informacji. Jaki rocznik motocykla? Jaki jest dokładny problem? Zdjęcia są zawsze pomocne.
Image
 
#3 ·
Nie, przekaźnik, jeśli masz na myśli przekaźnik kierunkowskazów, nie powinien być podłączony do akumulatora..
Powinien być podłączony do solidnego czarnego przewodu obwodu w wiązce przewodów, dzięki czemu będzie on w obwodzie aktywowanym kluczykiem i zabezpieczonym bezpiecznikiem, zgodnie z projektem Hondy.
Ale oczywiście można go podłączyć bezpośrednio do akumulatora, a jakikolwiek brzeg może spalić cały główny wiązkę przewodów.

Nie podajesz, jaki rok Rebel posiadasz..
Zakładam, że jest to druga generacja 96-2016, która ma inny układ okablowania niż pierwsza generacja 85-87. Oba schematy elektryczne można znaleźć w podsekcji Elektryka, ładowanie i akumulator na tym forum.
 
#6 · (Edited)
Nie, przekaźnik, jeśli masz na myśli przekaźnik kierunkowskazów, nie powinien być podłączony do akumulatora..
Powinien być podłączony do solidnego czarnego przewodu obwodu w wiązce przewodów, dzięki czemu będzie w obwodzie aktywowanym kluczykiem i zabezpieczonym bezpiecznikiem, zgodnie z projektem Hondy.
Ale oczywiście możesz podłączyć go bezpośrednio do akumulatora, a każde zwarcie może spalić całą główną wiązkę przewodów.

Nie podajesz, jaki model Rebel posiadasz..
Zakładam, że jest to druga generacja 96-2016, która ma inny układ okablowania niż pierwsza generacja 85-87. Oba schematy elektryczne można znaleźć w podsekcji Elektryka, ładowanie i akumulator na tym forum..
Dzięki za odpowiedź, o ile wiem, jest to model z 2021 roku, więc 2. generacja, mogę się mylić co do części, którą uważam za przekaźnik sygnału. Sprawdzę schematy!! Dzięki za informacje
 
#9 ·
Przekaźnik rozrusznika jest podłączony bezpośrednio do akumulatora. 1. generacja, przekaźnik znajduje się po lewej stronie akumulatora. 2. generacja jest podobno po prawej.
 
#10 ·
zdecydowanie Rebel 2. generacji
na zdjęciu widzisz przekaźnik rozrusznika..
Do przekaźnika sygnału można uzyskać dostęp, usuwając siedzenie, znajdujące się około 18 cm po lewej stronie, przymocowane do rury ramy za pomocą gumowego mocowania za lewą blokadą kasku.
 
#11 ·
Wymieniłem przekaźnik kierunkowskazów na elektroniczny, od tego czasu nie mam problemów.

Jak powiedział SoakedKarma , znajduje się on pod przednim siedzeniem, pod gumowym wlotem powietrza, pod środkowym punktem połączenia.

Nie zamocowałem nowego tak, jak był podłączony stary, pasuje tam wystarczająco ciasno.
 
#14 ·
Witaj Joe,
Żeby trochę tu narobić zamieszania, pomyślałem, że wspomnę, że sprężyna twojego przełącznika hamulca musi być odwrócona. Długi hak powinien być na zewnątrz.
Poprawnie! Nigdy bym tego nie zauważył.