Honda Rebel Forum banner

1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Invertir en seguridad nunca está de mas, por eso yo pronto cuando tenga el dinero voy a comprar mi caja de seguridad para llaves y allí voy a guardar las llaves de mi motocicleta cuando viaje fuera de la ciudad y quede guardada en casa. Eso y entre otras cosas me lo recomendó mi asesor de seguridad y lo comparto con uds

·
Super Moderator
30,195 Posts
Translation to English: Investing in security never hurts, so soon when I have the money I will buy my safe for keys and there I will keep my motorcycle keys when I travel out of town and keep it at home. That and among other things was recommended to me by my security advisor and I share it with you.

·
Registered
1986 Honda CMX 450 Rebel
26 Posts
Not too bad an idea.

At least it reduces the opportunity for "ad hoc joy-rides" (familiy members,little brothers, nasty neighbours etc)
Professional criminals would drive up with a van. Three to four scumbags would pick up your bike from the your front yard and... off they go.

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Translation to English: Investing in security never hurts, so soon when I have the money I will buy my safe for keys and there I will keep my motorcycle keys when I travel out of town and keep it at home. That and among other things was recommended to me by my security advisor and I share it with you.
Gracias por la traducción! Muy amable

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter · #5 · (Edited by Moderator)
[QUOTE = "Panic Pete, publicación: 1258120, miembro: 96045"]
No es una mala idea.

Al menos reduce la oportunidad de "paseos alegres ad hoc" (miembros de la familia, hermanitos, vecinos desagradables, etc.)
Los criminales profesionales llegaban con una camioneta. De tres a cuatro cabrones recogerían tu bicicleta del patio delantero y ... se irían.
[/CITA]
es que podría suceder también, no hay que subestimar a los criminales profesionales. Que otra medida de seguridad puedo adoptar?

Translation: Panic Pete, that's not a bad idea.

At least reduces the opportunity for "ad hoc joyous rides" (family members, siblings, unpleasant neighbors, etc.)
Professional criminals came with a van. Three to four kids would pick up your bike from the front yard and ... leave.
[/QUOTE]
is that it could happen as well, professional criminals should not be underestimated. What another security measure can I take

1 - 5 of 5 Posts